Ελλαδα

«Μάστιγα» οι τηλεφωνικές απάτες – Νέα καταγγελία με πρόσχημα το Power Pass

«Μάστιγα» οι τηλεφωνικές απάτες. Αυξάνονται με ιλιγγιώδη ρυθμό οι καταγγελίες πολιτών για επιτήδειους που προσπαθούν να τους εξαπατήσουν με σκοπό να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία και να «ξαφρίσουν» τραπεζικούς λογαριασμούς.

Ακόμη και η ΑΑΔΕ στέλνει ενημερωτικά e-mail εφιστώντας την προσοχή για κακόβουλα λογισμικά, αλλά και για να μην ανοίγουμε αρχεία που ζητούν κωδικούς. «Παρακαλούμε για την άμεση προσοχή σας σε ηλεκτρονική αλληλογραφία που αποστέλλεται και αναγράφει ότι “η Εφορία υπολόγισε την φορολογική σας δήλωση και δικαιούστε επιστροφή φόρου», έγραφε το μήνυμα της ΑΑΔΕ πριν από μερικές ημέρες.

Με πρόσχημα το Power Pass

«Βροχηδόν» έχουν πέσει και οι καταγγελίες όλους τους προηγούμενους μήνες με πρόσχημα το Power Pass.

Μια τέτοια έκανε και η κα Ελπίδα μιλώντας στο enikos.gr, αφού επιτήδειος προσπάθησε να την εξαπατήσει στο… όνομα του ΔΕΔΔΗΕ.

Όπως είπε η κα Ελπίδα πριν από μερικές ημέρες δέχτηκε τηλεφώνημα από κάποιον κύριο, ο οποίος προσπάθησε να ταυτοποιήσει το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνσή της. Όταν τον ρώτησε τι θέλει, συστήθηκε, λέγοντας ένα όνομα και είπε ότι είναι τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ και ότι η κλήση καταγράφεται.

«Το έκανε ξεκάθαρα για να κερδίσει την εμπιστοσύνη μου ώστε να μην κλείσω το τηλέφωνο, καθώς ήμουν επιθετική απέναντί του», τόνισε η κα Ελπίδα και πρόσθεσε:

«Μου ανέφερε ότι υπάρχει το ποσό των 245 ευρώ που πρέπει να πιστωθεί από το Power Pass. Ρώτησε εάν έκανα τη διαδικασία της αίτησης μόνη μου ή με λογιστή και αν έχω ενημερωθεί μέσω e-mail. Τού απάντησα ότι δεν έχω κάποια σχετική ενημέρωση και τότε εκείνος είπε ότι τα χρήματα θα μπουν σε συγκεκριμένη τράπεζα. Όταν του ανέφερα ότι δεν διαθέτω λογαριασμό στο συγκεκριμένο πιστωτικό ίδρυμα, μού ζήτησε αριθμό IBAN και τράπεζα για να προχωρήσει τη διαδικασία».

Η κα Ελπίδα ψυλλιάστηκε ότι κάτι συμβαίνει και ζήτησε να της δώσει το όνομά του και ένα σταθερό τηλέφωνο για να επικοινωνήσει η ίδια μαζί του. Ήθελε να επιβεβαιώσει ότι ανήκει στον ΔΕΔΔΗΕ πριν δώσει τα προσωπικά στοιχεία της.

«Φυσικά όταν του ζήτησα τα στοιχεία, απλώς έκλεισε το τηλέφωνο», είπε η ίδια και επεσήμανε ότι «είναι πολύ πειστικοί όταν επικοινωνούν, αλλά το γεγονός ότι καλούν από κινητό και ώρες που οι υπηρεσίες είναι κλειστές, πρέπει να μας βάζουν αμέσως σε υποψία».

www.enikonomia.gr

Προτεινόμενα άρθρα για εσένα

Ελλαδα

Εκπτώσεις 2020: Πότε ξεκινούν, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Εκπτώσεις 2020: Οι χειμερινές εκπτώσεις του 2020 ξεκινούν τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου και θα διαρκέσουν μέχρι και το Σάββατο 29
Ελλαδα

Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία: Άκρως επικίνδυνο το τζάκι

Για τους κινδύνους της αλόγιστης χρήσης τζακιού προειδοποιεί η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία σε ανοικτή της επιστολή. Με ανοιχτή επιστολή η