Γρεβενά – Αθήνα σε τέσσερις ώρες -Πώς προχωρούν τα έργα στο τελευταίο και ιδιαιτέρως σημαντικό τμήμα του Ε65
Σε φουλ ρυθμούς προχωρούν τα έργα στο βόρειο τμήμα του Ε65, Καλαμπάκα-Εγνατία. με στόχο να ολοκληρωθούν έως τα τέλη του 2025 ή αρχές του 2026.
Με την ολοκλήρωση των έργων και στο τμήμα Καλαμπάκα-Εγνατία, θα έχει ολοκληρωθεί στο σύνολό του ο Ε65, ο οποίος θα αποτελεί και επίσημα τον τρίτο κάθετο άξονα της ηπειρωτικής χώρας μετά τον ΑΘΕ (Αυτοκινητόδρομο Αθήνας-Θεσσαλονίκης) και την Ιόνια Οδό (Αντίρριο-Ιωάννινα και μελλοντικά Κακαβιά).
Η χάραξη που επιλέχθηκε είναι τέτοια που δεν περιλαμβάνει μεγάλα τεχνικά έργα για σήραγγες καθώς η μεγαλύτερη δεν ξεπερνά τα 400 μέτρα. Συγκεκριμένα θα κατασκευασθούν:
- Δύο σήραγγες με συνολικό μήκος 65μ και 400μ.
- Δύο σήραγγες με εκσκαφή και επανεπίχωση ( Cut & Cover ) με συνολικό μήκος 264μ και 180μ ανά διεύθυνση.
- 31 γέφυρες/ άνω διαβάσεις.
- Έξι κόμβοι (Βασιλική, Καλαμπάκα, Γρεβενών, Οξύνεια, Αγιόφυλλο – Καρπερό, Εγνατία), ενώ θα ολοκληρωθεί ο κόμβος Τρικάλων.
- Δύο κέντρα Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΚΕΣ).
- Ένας Μετωπικός Σταθμός Διοδίων (Οξύνεια) και τρεις πλευρικοί σταθμοί.
www.newsauto.gr