Ο δήμος Γρεβενών και το Τμήμα Δημοτολογίου και Ληξιαρχείου ενημερώνει τους δημότες ότι από τις 7 Νοεμβρίου 2024 η Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας εκδίδεται αποκλειστικά με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του gov.gr
Μέσα από μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους και να παραλάβουν την βεβαίωση στη Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία. Η βεβαίωση εκδίδεται από τον Δήμο, όπου υπάγεται η διεύθυνση κατοικίας εντός 10 ημερών.
Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη είτε απευθείας στο gov.gr, είτε στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Διεύθυνση κατοικίας και επικοινωνίας».
Για την υποβολή της αίτησης:
- Οι πολίτες συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet.
- Καταχωρίζουν ή επιβεβαιώνουν στην εφαρμογή τα στοιχεία που απαιτούνται, επισυνάπτουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υποβάλλουν την αίτησή τους.
- Με την υποβολή, η αίτηση αποστέλλεται ηλεκτρονικά στην Θυρίδα του Δήμου που βρίσκεται η διεύθυνση κατοικίας, για έλεγχο και ολοκλήρωση της διαδικασίας εντός 10 ημερών.
Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας η βεβαίωση αποστέλλεται στη Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr και οι πολίτες ενημερώνονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχουν δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, στο emep.gov.gr.
Γραφείο τύπου
Δημάρχου Γρεβενών